poniedziałek, 9 lipca 2012

Cyklinowanie Zawiercie

Usługi parkieciarskie Zawiercie

Witam państwa, świadczę usługi parkieciarskie, zajmuje się renowacją podłóg drewnianych. Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w branży parkieciarskiej. Pracuję przy użyciu bardzo dobrej jakości maszyn i chemii parkieciarskiej. Gwarantuje solidność, wysoką jakość wykonywanych przeze mnie usług. Prace wykonuję rzetelnie i terminowo.
Oferuję cyklinowanie bezpyłowe podłóg drewnianych, polerowanie, lakierowanie, olejowanie...
Celem jest wysoki standard oraz zadowolenie klientów.
Atrakcyjne ceny.

tel.   721-649-745






7 komentarzy:

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wykonana praca i muszę przyznać, że ja również na ten moment chcę właśnie zlecić cyklinowanie mojej podłogi. Muszę przyznać, że na pewno warto jest wybrać firmę http://cyklinowanie.szczecin.pl/ która doskonale wie jak się cyklinuje powierzchnie drewniane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy już mówimy o samym cyklinowaniu podłogi to ja jestem zdania, ze takie prace najlepiej jest zlecić profesjonalistom. Właśnie dlatego ja do tych czynności wybrałem firmę https://cyklinowaniewarszawa.pl/ która bardzo dokładnie odnowiła moją starą drewnianą podłogę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poniekąd samo cyklinowanie jest czymś bardzo ważnym i muszę przyznać, że jeśli chodzi o mnie to ja także na tych elementach się skupiam. Bardzo fajnie, ze firma https://cyklinowaniewarszawa.pl/ profesjonalnie także zajmuje się cyklinowaniem.

    OdpowiedzUsuń